fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג במרכז – מחיר ללא תחרות. כשר למהדרין

אוכל מוכן לאירועים

יש לכם אירוע במרכז ? מזל טוב! בכל הנוגע ל קייטרינג כשר במרכז, טעם מהודר עומדת כמגדלור של מסורת, איכות והכל עם תג מחיר ללא תחרות!

אנו מבינים את המהות של כל אירוע, את הזיכרונות שהוא טומן בחובו, ואת החשיבות של האוכל המפאר את האירוע. בשבילכם, אנו מבטיחים חוויה מדהימה. כזו שבפעם הבאה לא תהיה שאלה איזו קייטרינג להזמין…

עכשיו במבצע שכדאי לבדוק: מנת אוכל מוכן – החל מ-45 ש"ח בלבד לסועד

קייטרינג במרכז כולל הפקה מלאה (עריכה, כלים, הגשת מלצרים) – החל מ 110 ש"ח בלבד! למנה.


תענוגות כשרים למהדרין במרכז בטעמים מהודרים

המחויבות שלנו לסטנדרטים של כשרות היא בלתי מעורערת. כל מנה, כל מרכיב וכל שיטה נבדקת בקפידה על מנת לוודא שהיא עומדת בקנה אחד עם תקני הכשרות הגבוהים ביותר. אבל ההקדשה שלנו לא מסתפקת רק בהיותנו כשרים; אנו שואפים למצוינות בטעם, במצגת ובחוויה הכוללת.

התענגו על מיטב מאכלי עדות בשריים בכל אירוע!

המנות הבשרניות שלנו הן עדות למומחיות הקולינרית שלנו. מסטייקים עסיסיים ועד תבשילים טעימים, ההיצע הכשרות הבשרני שלנו מגוונים ומענגים כאחד. אנו מוצאים את הנתחים המשובחים ביותר, ומבטיחים שכל ביס הוא מסע של טעמים ומרקמים עשירים.

קייטרינג חלבי במרכז

למי שמחפש קייטרינג חלבי, התפריט שלנו הוא הגשמת חלום. קרמי, עשיר וטעימות לחלוטין, המנות החלביות שלנו נעות בין אהובות קלאסיות ליצירות חדשניות. בין אם מדובר על פלטת גבינות או פסטה שמנת, הקייטרינג החלבי שלנו במרכז מבטיח חגיגה לחושים.

אירועים במרכז שכולם זוכרים

כל אירוע הוא ייחודי, ואנו מתייחסים אליו ככזה. בין אם אתם מחפשים קייטרינג לחתונה מפוארת או למפגש אינטימי, הצוות שלנו מבטיח שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. קייטרינג לאירועים שלנו הוא לא רק אוכל; מדובר ביצירת חוויות.

מצוינות במחיר ללא תחרות

בטעם מהודר מאמינים שהאיכות לא חייבת לבוא עם תג מחיר יקר. השירות שלנו הוא עדות לאמונה זו. אנו מציעים חוויות גורמה במחירים סבירים, מה שמבטיח שלכל אירוע, גדול או קטן, תהיה גישה לקייטרינג מהשורה הראשונה.

מהמרכז מגיעים גם לכל רחבי הארץ

המוניטין שלנו כקייטרינג מוביל אינו מוגבל למיקום אחד בלבד. אנו מציעים את שירותי הקייטרינג המשובחים שלנו בכל הארץ. לא משנה היכן אתה נמצא, ההבטחה שלנו לאיכות ומצוינות נשארת זהה.

תפריט קייטרינג ממיטב מטעמי העדות שכולם אוהבים

התפריט שלנו הוא השתקפות של התשוקה שלנו לאוכל. כל מנה מספרת סיפור, לכל טעם יש היסטוריה. ממתכונים מסורתיים שעברו בדורות ועד למנות עכשוויות שמתאימות לחיך מודרני, התפריט שלנו מגוון ודינמי.

אוכל מוכן במרכז – מוכן להגשה

עבור הרגעים שבהם אתה צריך אוכל מוכן, ההצעות שלנו מושלמות. הארוחות המוכנות להגשה שלנו מוכנות באותה אהבה ואכפתיות כמו מנות האירוע שלנו הן נוחות וטעימות.
והמחיר כאמור מאוד אטרקטיבי אז אם חשבתם להעזר בחברים ולטרוח מעט בהגשה וקיפולים – החסכון הוא משמעותי!

למה לבחור בטעם מהודר לכל אירוע במרכז?

בים של חברות קייטרינג, מה מייחד אותנו? זו המחויבות הבלתי מעורערת שלנו לאיכות, המסירות שלנו למסורת הכשרות והתשוקה שלנו ליצור חוויות אוכל בלתי נשכחות. כשאתה בוחר בטעם מהודר, אתה לא רק בוחר בחברת קייטרינג; אתה בוחר שותף להפיכת האירוע שלך לבלתי נשכח.

צרו קשר!

אנחנו תמיד כאן כדי לסייע, לענות על שאלות ולעזור לכם לעצב את התפריט המושלם לאירוע שלכם. צרו קשר כדי לגלות את ההבדל בטעם מהודר..

רוצים אירוע שיגרום לכולם לשבח?

לא משנה אם בחרתם באוכל מוכן
שיגיע עד הבית או בשירותי קייטרינג מלצרים. הבטחה זו הבטחה

התקשרו עכשיו ושאלו על מבצעי החודש! 052-6090930

צפו בתפריט פסח 2021 -תשפ"א

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן