fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג בתל אביב – מחיר ללא תחרות (כשר למהדרין)

אוכל מוכן לאירועים

חושבים להזמין קייטרינג בתל אביב ועוד לא בחרתם חברת קייטרינג? אם אתם מחפשים קייטרינג כשר למהדרין איכותי עם תפריט עשיר של מטעמי עדות והכל במחיר ללא תחרות – עצרו את החיפושים כי יש לנו הצעה מנצחת להגיש לכם עם הרבה אהבה…

ביחרו מאחד התפריטים של קייטרינג בתל אביב :

חווית טעמים בלתי נשכחת: קייטרינג חלבי או בשרי בתל אביב

בתל אביב, העיר שלא נרדמת, האירועים רק מתחילים כשהשמש שוקעת. ואין דרך טובה יותר להתחיל אירוע מאשר עם קייטרינג מעולה. אם החלטתם שפרמטר של איכות וטעם חשובים לכם, אנחנו הכי רוצים להיות באירוע שלכם. 

כשרות ואיכות למהדרין בתל אביב: יותר מסתם מילים

אם אתם מחפשים כשרות למהדרין, אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם עבורכם. כל המנות שלנו כשרות ומכילות רק את החומרים הטובים ביותר.

תפריטים מגוונים אורחים מרוצים: מהדרין בשרי, תפריט ממטבח נפרד חלבי, ועוד

יש הרבה חברות קייטרינג לאירוע בשוק. מה מייחד אותנו מכל הארץ אתם שואלים? שאלה נבונה ומצויינת. הבחירה בקייטרינג "טעם מהודר" תיהיה אחרי שתקראו את כל הביקורות וההמלצות שהלקוחות שלנו כתבו. אם תרצו מידע נוסף אנחנו יותר מנשמח לשוחח איתכם.
אנו מציעים תפריטים מגוונים שיכולים להתאים לכל סוג של אירוע: חתונה, בר או בת מצווה, ואף חגיגות חינה. כמו כן לסעודות שבת חתן, אזכרות (שבעה) ואפילו ימי הולדת. יש לנו תפריט עבור קייטרינג בשרי בתל אביב, קייטרינג חלבי בתל אביב, והכל באהבה ועם חומרי גלם שנבחרו בקפידה לאור שנים של ניסיון עם כל אירוע. נשמח לייעץ לכם!

חוויה כוללת: מהתכנון ועד הביצוע

אנו לא רק מספקים אוכל; אנו מספקים חוויה. צוותנו המקצועי ילווה אתכם בכל שלב, מהתכנון ועד היום הגדול. כמובן שנשמח לספק לכם הכל בהפקה מלאה עם קייטרינג מלצרים בתל אביב.

טעם מהודר, קייטרינג בתל אביב מתאים בדיוק לדרישות שלכם:
• אוכל איכותי בטעם ביתי
• כל המרכיבים טריים ואיכותיים
• מתמחה באירועים באיזור תל אביב והסביבה
• שרות אדיב ומקצועי
• כשרות מהודרת
• מחיר מפתיע (כמובן לטובה! המנה עשירה!)

אז אם אתם עורכים ומחפשים קייטרינג בתל אביב אל תהססו, עם קייטרינג טעם מהודר תוכלו להיות בטוחים שהאירוע יהפוך להצלחה. הזמינו כבר עכשיו קייטרינג במחירי מבצע: מנה עיקרית לבחירה עם תוספות וסלטים החל מ- 45 ₪ למנה. אם אתם מעוניינים בהפקה מלאה כולל הכל: מלצרים, עריכה והגשה בכלי פורצלן מהודרים החל מ- 110 ₪ למנתוכלו למיו

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן