fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג ברחובות – כשר למהדרין בטעם מהודר

אוכל מוכן לאירועים

איך בוחרים קייטרינג ברחובות כשיש כל כך הרבה חברות קייטרינג המציעות שירות דומה? תלוי את מי שואלים! אנחנו, למשל, נתאים אם אתם מחפשים קייטרינג כשר למהדרין ברחובות, בטעמי עדות ביתיים מעוררי תיאבון – בדיוק כאלו שהאורחים שלכם אוהבים. בשורה התחתונה? לא תחפשו יותר קייטרינג ברחובות אחרי האירוע הקרוב…

יש לכם אירוע ברחובות ועכשיו אתם מחפשים קייטרינג בעיר רחובות והסביבה וברור למה, זה כאן, זה קרוב…  בלי קשר, כמובן, חשוב לכם שהקייטרינג שתבחרו יהיה איכותי, טעים ובכשרות מהודרת.

אולי אתם מחפשים הזמנת קייטרינג אוכל מוכן ברחובות ואולי שירות הפקה מלאה שמפנק מא' ועד ת' עם ציוד, מלצרים ופינוי.
לא פחות חשוב, המחיר. אתם לא רוצים לשלם מחירים מופקעים על ערב אחד ובצדק. אתם מחפשים קייטרינג זול ברחובות לאירוע קטן או גדול בבית, בית כנסת, בסגנון מזרחי, מרוקאי ושירגישו נגיעה של שף. מהמנה הראשונה ועד קינוחים.
לדעתנו אין שום סיבה לשלם הרבה כסף על מנות, גם אם מדובר באירוע אינטימי וקטן יחסית

קייטרינג בטעם מהודר, קייטרינג בשרי ברחובות מתאים בדיוק לדרישות שלכם:

• אוכל איכותי בטעם ביתי ברחובות
• כל המרכיבים טריים ואיכותיים
• מתמחה באירועים ברחובות- מאירועים משמחים כמו קייטרינג לשבת חתן ברחובות ואף בהזמנת אוכל מוכן למשל במקרה של סעודת שבעה- טעם מהודר יספק קייטרינג לאזכרה ברחובות
• שרות אדיב ומקצועי
• כשרות מהודרת- טעם מהודר הוא קייטרינג בד"ץ ברחובות
• מחיר זול למנות טעימות ובשפע
אם אתם עורכים כל אירוע ומחפשים קייטרינג מומלץ ברחובות אל תהססו, כשמדובר ב-20 מנות ויותר אף אם חיפשת אוכל מוכן לשבת ברחובות למהדרין, בהזמנה מוקדמת מספיק ועם קייטרינג טעם מהודר תוכלו להיות בטוחים שהאירוע יהפוך להצלחה. הזמינו כבר עכשיו קייטרינג במחירי מבצע: מנה עיקרית לבחירה עם תוספות וסלטים החל מ- 30 ₪ למנה. אם אתם מעוניינים בהפקה מלאה כולל הכל: מלצרים, עריכה והגשה בכלי פורצלן מהודרים 87 ₪ למנה.

 

ניהלנו מאות אירועים בעיר רחובות. קייטרינג לברית ברחובות, קייטרינג לאירועים ברחובות, למסיבות באזור רחובות- נשמח לפנק את האורחים גם באירוע שלכם.

צרו קשר עכשיו ובטוחנו שתזמינו אותנו גם לאירוע הבא. אנו יודעים להתאים לכל סגנון: צמחוני, טבעוני ועוד- משלוחים מהירים ברחובות, נס ציונה והסביבה.

אל תחשבו פעמיים. אם אתם מחפשים לערוך אירוע ברחובות פשוט תתקשרו, תצאו מרוצים ותחזרו להזמין מאיתנו!

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן