fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

איך לא לבחור קייטרינג – מה צריך לבדוק לפני שבוחרים חברת קייטרינג לאירוע

אוכל מוכן לאירועים

כאשר אנחנו ניגשים לארגן אירוע מסוים, בין אם מדובר באירוע פרטי, עסקי או אחר, אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לדאוג להם, זו הזמנת חברת קייטרינג. בלא מעט אירועים, באופן טבעי, השירות והתפריט של חברת הקייטרינג יהוו את הבסיס של האירוע, על פיהם האורחים יקבעו האם מדובר באירוע טוב או לא, על פיהם הם יחליטו אם הם נהנים מהאירוע או לא. 

כפי שאנחנו יכולים להבין, יש לא מעט נקודות שיכולות להשפיע על ההחלטה שלנו. אנחנו צריכים לדעת מה הם הפרמטרים על פיהם יש לבחור חברת קייטרינג וכאמור, על אילו דברים אסור לנו לוותר, אילו דברים אנחנו חייבים לשים לב אליהם ולא פחות חשוב, מה אסור לנו בשום פנים ואופן לעשות. 

לפני שנציג כמה דוגמאות לכך, נדגיש, אם אנחנו מחליטים לערוך אירוע ולהזמין עבורו חברת קייטרינג, יהיה נכון מצידנו, לפני שאנחנו מתחילים בתהליך, ראשית, לקבוע איזה סוג של חברה אנחנו רוצים להזמין, מה הקונספט שאנחנו מעוניינים להציע לאורחים שלנו, מבחינת האירוע בכלל והקייטרינג בפרט, שנית, רצוי שנלמד, נקרא, נבין את הנושא לעומק, בשביל לדעת כיצד עלינו לבצע את הבחירה הנכונה. 

דברים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם בהזמנת קייטרינג:

 

מה כוללת מנת הבסיס

המחיר כשלעצמו הוא חשוב, אך יש חשיבות רבה לא פחות מה אנחנו מקבלים עבורו. כלומר, מה כוללת מנת בסיס, כמה מנות אנחנו מקבלים, אילו אפשרויות יש לנו, האם התפריט כולל מנות צמחוניות, האם אפשר להגיש תפריט חלבי במקום בשרי. כל דבר קטן יכול להשפיע ואנחנו צריכים לקחת בחשבון על מנת לבצע את הבחירה הנכונה. הן לגבי אירועים והן לגבי מוסדות. 

 

מחיר הקייטרינג

חשוב שאנחנו נדע מה המחיר למנה, מבחינה בסיסית, מה נחשב למחיר יקר מדי, מה נחשב למחיר נמוך מדי (מן הסתם, אם הוא יהיה נמוך מדי עלינו לחשוד שיש פה משהו לא סביר). רצוי שנבדוק מה המחיר כולל מלצרים וכן המחיר ללא מלצרים, כלומר במזנון. 

 

עלות משלוחים

אם אנחנו מעוניינים להזמין שירות קייטרינג עבור עסק, קרי שירות קייטרינג מוסדי, הרי שעלינו לבחון את עלות המשלוחים למקום בו יושב העסק, וכן האם המשלוחים מגיעים בזמן, בהתאם לשעות הארוחה של העובדים. 

 

שירות

מעבר לכל זה, יש חשיבות רבה לכל הנושא של שירות. חשוב לוודא שיש לחברה שירות טלפוני תקין, שהחברה יוצרת איתנו קשר על בסיס קבוע, שיש איש קשר מיוחד מטעמה שעובד מולנו. 

כמות ההמלצות בגוגל ופייסבוק

כאשר בוחרים חברת קייטרינג חשוב מאוד לבדוק מה אחרים אומרים על החברה, והמקום הטבעי לבדוק יהיה בגוגל ופייסבוק.

חיפוש קצר של שם העסק בגוגל אמור להביא לנו את תוצאות הגוגל מיי ביזנס ששם מופיעות גם הביקורות של לקוחות העבר של חברת הקייטרינג, חשוב לבדוק שאכן זו חברת קייטרינג מומלצת (לפחות ע"י רוב הלקוחות שם), שדבר זה יסמל ע"פ רוב שאכן החברה כדאית להשתמש בשירותיה (ובמנותיה).

כנ"ל כדאי גם לעשות את החיפוש הזה בפייסבוק ולבדוק מה כתבו הלקוחות עליהם.

 

כשרות המוצרים

מאחר וסביר להניח שחלק גדול מהסועדים הם שומרי כשרות, יש לבדוק מה מציעה לנו החברה. האם מדובר בכשרות רגילה, למהדרין, מטעם מי, מה בדיוק זה כולל. כך אנחנו נמנע ממצבים של אי נעימויות שעלולים להתפתח לידי כך, שסועדים רבים לא ירצו לאכול מהתפריט שאנחנו מגישים להם. 

 

קייטרינג טעם מהודר לרשותכם

חברת קייטרינג שיכולה לעמוד לרשותנו ולספק לנו את השירות הטוב ביותר בתחום, הן כשירות קייטרינג לאירועים והן כשירות קייטרינג מוסדי, היא קייטרינג טעם מהודר עם למעלה מעשרים שנות ניסיון בתחום ואינספור המלצות של לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ. 

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן