fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג חינה – לעשות את זה בצורה מקצועית 

אוכל מוכן לאירועים

 

 

אחת ההתלבטויות הקשות אשר עומדות בפני הורי החתן או הכלה, אשר מחליטים לערוך חינה לילדיהם היא, האם להזמין ספקים חיצוניים או שמא להכין הכל בעצמם. לגייס את כל בני המשפחה ולערוך את כל האירוע לבדם מבלי להיעזר באנשי מקצוע חיצוניים. 

 

יש מקרים, למשל כשמדובר על תקליטנים או צלמים, שההורים מעדיפים להזמין גורם חיצוני על מנת שזה יהיה הרבה יותר מקצועי, מסודר, וכן להוריד מהם את הטרחה שבדבר.

לעומת זאת, יש מקרה מסוים בו ההתלבטות היא אמיתית וקשה, מדובר על השאלה, האם להיעזר בשירותי קייטרינג לחינה מקצועיים או להכין את האוכל לבדם. 

 

צריך לומר, אורחים שמגיעים לאירוע, כל אירוע, מצפים ליהנות מתפריט עשיר, מגוון וטעים. הרבה פעמים זה מה שישפיע על ההתייחסות ועל הזיכרון שלהם מהאירוע.

לכן מרבית האנשים מעדיפים לשכור שירות קייטרינג מקצועי, הן במקרה של חינה והן במקרים אחרים. מה עוד שזה טרחה לא קטנה להכין תפריט קייטרינג לאירוע עם עשרות ובוודאי עם מאות אורחים. 

 

ובכל זאת, יש הורים ומשפחות שמעדיפים להכין בעצמם את התפריט ולא לשכור חברה מקצועית, כשמדובר על חינה כאמור, בגלל האופי המיוחד של האירוע, המסורתיות שלו, וכן העובדה שלא כל חברה יודעת ומתמחה בנושא זה. לכן לפעמים עדיף לחסוך את העלויות, להשקיע את הזמן, ולהכין לבד את התפריט. השאלה היא, האם זה חכם ומשתלם?

 

לפני שאנחנו נציג מספר נקודות בנושא, חשוב להדגיש, אנחנו מבקשים להמליץ לכם על חברת קייטרינג טעם מהודר שמתמחה בהכנת תפריטים לאירועים, בפרט אירועי חינה לעדות שונות. החברה מכינה תפריט עשיר, מגוון, עשוי מחומרי גלם טריים וטעימים, תפריט כשר למהדרין. 

 

נקודות שצריך לחשוב עליהן לפני שמחליטים כיצד לנהוג

 

הנקודה הראשונה היא, האם אנחנו יכולים ומסוגלים לייצר תפריט לאירוע כמו חינה. בין אם זה מבחינת איכות ובין אם זה מבחינת כמות. בסופו של דבר אנחנו רוצים לספק לאורחים שלנו חוויה מיוחדת. אם אנחנו לא יכולים, עדיף לפנות לחברה מקצועית שתעשה זאת בשבילנו. 

 

הנקודה השנייה היא, אנחנו צריכים לבחון מה בדיוק לוח הזמנים שעומד לרשותנו ומה נדרש מאיתנו לעשות.  עלינו לקחת בחשבון את כל התכנון מסביב של כלל האירוע. 

 

הנקודה השלישית, אנחנו צריכים לחשוב על השאלה, האם באמת אנחנו לא יכולים למצוא חברה מקצועית שיכולה לספק לנו שירות כמו שאנחנו מצפים ורוצים, בין אם זה מבחינת איכות ובין אם זה מבחינת הרעיון של החינה. 

 

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן