fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג בבת ים – מחיר מנצח!

אוכל מוכן לאירועים

 מחפשים קייטרינג בבת ים? מזל טוב קודם כל!

חגיגת טעמים בבת ים: קייטרינג מעולה מומלץ וכשר למהדרין – צריך יותר מזה?

כשאתם מחפשים קייטרינג בבת ים, יש לכם כמה דרישות בסיסיות: איכות, טעם, וכשרות מהודרת. וכמובן, אתם לא רוצים לשבור את הקופה על ערב אחד. אז איך ניתן למצוא את השילוב המושלם?

כשאיכות וכשרות הם לא רק סלוגן

אנחנו, צוות הקייטרינג של טעם מהודר, מבינים לגמרי כמה זה חשוב לכם לקבל אוכל טעים, טרי שהוא גם כש למהדרין. לכן, כל המנות שלנו עוברות בדיקה יסודית לאחר הכנה ואנו מוודים שאלו מכילות רק את החומרים הטובים והטריים ביותר. כך שבין אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי בבת ים כשר למהדרין או מנות אוכל מוכן משירות קייטרינג חלבי בבת ים – אתם מסודרים!

תפריטים מותאמים אישית: לכל אירוע ואירוע

אנו מתמחים באירועים שונים בבת ים, מחתונות בבת ים, חינות בבת ים, שבתות חתן בבת ים ועד ימי הולדת. כל תפריט מותאם אישית לצרכים ולאורח החיים שלכם.

שירות מעל ומעבר: כי אתם ראויים לכך (נשמח להמלצה)

שירותי קייטרינג טובים אינם מסתיימים במסירת האוכל. צוותנו המקצועי ילווה אתכם מהרגע שתצרו קשר ועד שהאירוע יגיע לגבהים שלא הכרתם.

מחירים נוחים: כי האיכות לא חייבת לעלות הון

אנו מציעים חבילות מחירים משתלמות שמתחילות מ-45 ₪ למנה, ועד חבילות הכוללות מלצרים, עריכה והגשה בכלי פורצלן מהודרים במחיר של 110 ₪ למנה.

הזמינו היום קייטרינג בבת ים בטעם מהודר, כשרות למהדרין ומחיר מנצח

תמו החיפושים עבור קייטרינג בבת ים, עם טעם מהודר תוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהפוך להצלחה מרשימה. אז למה להתלבט? הזמינו כבר היום ותן לנו לקחת אתכם ואת האורחים שלכם למסע טעמים שלא תשכחו.

הזמינו עכשיו קייטרינג ביתי בבת ים, תודו לנו אחר כך והתקשרו שוב באירוע הבא!

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן