fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

ההכנות לסגירת קייטרינג לברית מילה – תכננו ועשו את זה נכון!

אוכל מוכן לאירועים

 

אירוע כמו ברית מילה הוא יוצא דופן ושונה מכל אירוע אחר שאנחנו מבקשים לערוך. הרי לאירוע כמו חתונה נניח, בר מצווה או כל אירוע אחר, אנחנו יכולים להתכונן במשך שבועות ואפילו חודשים. לאירוע כמו ברית מילה, אנחנו לא יכולים להתכונן בצורה מדויקת, אנחנו לא יודעים בוודאות מה יהיה תאריך הלידה ואנחנו גם לא יודעים האם התינוק יכול לעבור את הברית או שלא. 

עם זאת, ברגע שיוצאים מחדר לידה, יש שמונה ימים להכין את האירוע. לשם כך אנחנו לא צריכים הרבה, אך חשוב שנקפיד ונעשה את זה בצורה מסודרת ומאורגנת, מן הסתם. לפני שנסביר כיצד עושים את זה, צריך לומר שקיים הבדל נוסף בין ברית מילה לאירועים אחרים, מדובר באירוע הרבה יותר מצומצם והוא כולל לא רק הרבה פחות אורחים אלא שהוא גם הרבה פחות ספקים ואנשי מקצוע. 

בשביל לסגור אירוע כמו ברית מילה, צריך לקבל החלטה איפה עושים את האירוע ומתי אנחנו מעדיפים לבצע אותו, בוקר, צהריים, ערב. יש אפשרויות שונות איפה לערוך את האירוע. אנחנו יכולים לעשות אותו בבית שלנו, בבית כנסת, אנחנו יכולים להחליט שאנחנו עושים אותו באולם או בכל מקום אחר. 

אבל בישראל כמו בישראל ישנם הרבה אילוצים. לא תמיד מקומות פתוחים ובעונה, המחירים באולמות וגני אירועים לבריתות גבוהים. כאן בדיוק נכנסות חברות קייטרינג טובות, כאלו שיודעות לדאוג להכול כולל הכול בברית שלכם (או רק לאוכל)

לצורך העניין במקרה של קייטרינג לברית בבית, בין אם זה בביתכם או בחצר של חברים חברת קייטרינג לברית שמבינה עניין דואגת להכל. אפילו לשולחנות. אבל למי שמחפש מחירים טובים ויכול להעזר בחברים (קצת טרחה, בכל אופן) יש גם חבילות מוזלות של אוכל מוכן לברית

(נכון להיות מחיר קייטרינג לברית מאוד אטרקטיבי – קייטרינג לברית עם אוכל מוכן (ללא עריכה, כלים והגשה) מתחיל רק ב 45 ש"ח למנה!

טוב שזה ברית, מקבלים החלטה והולכים איתה ולא מתמהמהים כי מחירי חומרי הגלם רק עולים כך שמי שסוגר מוקדם ממילא מרוויח!

אנשי המקצוע אותם אנחנו נצטרך להזמין לאירוע, הם בדרך כלל המוהל שיבצע את כל תהליך החיתוך וכן חברת קייטרינג אשר אמורה להיות אחראית על כל הנושא של התפריט והמנות אשר יוגשו באירוע. כאן אנחנו רוצים להמליץ לכם על חברת קייטרינג בירושלים שמתמחה במתן שירותי אירוח והסעדה, בין אם זה עבור אנשים שמבקשים לערוך את האירוע בבית שלהם ובין אם הם מבקשים ומתכננים לערוך את האירוע באולם או גן אירועים. 

כיצד סוגרים אירוע כמו ברית מילה בהקדם

למעשה שמונה ימים זה מספיק זמן להתכונן לברית מילה. כל מה שצריך לעשות, זה להחליט איפה, כיצד ומי אנחנו רוצים שיבצע את הטקס ואת החיתוך. צריך לומר, יש לא מעט מקומות שאפשר להזמין מקום מהיום להיום. השאלה היא האם אפשר לקבוע עם המוהל שאנחנו סומכים עליו, עוד לפני שמגיעים לחדר הלידה. 

לפני סיום נציין, אירוע כמו ברית מילה הוא הרבה יותר מצומצם, לכן גם אין צורך לשלוח הזמנות ואין צורך גם לחכות לתשובה מכל בני המשפחה האם הם יכולים להגיע. סביר להניח שבאירוע יהיו נוכחים בני משפחה וכן חברים מאוד קרובים ולא מעבר לכך, ברוב המקרים.

שווה לבדוק קייטרינג לברית מילה בבית, חסכון העלויות עצום.

אנחנו בטעם מהודר מתמחים בכך. התקשרו אלינו ותגלו איך עושים ברית מילה חסכונית אבל טעימה, שכולם אוהבים, בכל מצב! 

 

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן