fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג לאירועים פרטיים – כשר למהדרין. מנות עשירות במבצע ללא תחרות

אוכל מוכן לאירועים

קייטרינג לאירועים פרטיים – כיצד בוחרים? שאלת השאלות! אז קודם כל – שאלו את עצמכם – מה אתם מחפשים? קייטרינג לאירועים כשר למהדרין טעים ומומלץ? מצוין. זה בדיוק אנחנו. ולגבי המלצות כמובן – בוחרים אך ורק קייטרינג עם המלצות. טעם מהודר נהנה מהמלצות 5 כוכבים כמעט ללא יוצא מן הכלל. שורה תחתונה? בדקו, בתקווה תזמינו ואם כן – בטוח שתזמינו פעם שניה. השם שלנו חשוב לנו. התקשרו עכשיו וגלו אילו מטעמים נכין לאירוע שלכם!

קייטרינג לאירועים פרטיים "בטעם מהודר" – תפור לצרכיכם!

אנחנו ב"טעם מהודר" נעשה הכל כדי שהאירוע שלכם, קטן או גדול יהיה סיפור הצלחה ואתם תהיו מרוצים.
אנחנו נטפל עבורכם בכל הפרטים עם מומחיות של מאות אירועים בהם הזמינו קייטרינג לאירועים קטנים כשר למהדרין: המנות, המלצרים, כלי ההגשה- מ א' ועד ת'.
הכל על מנת שאתם תהיו רגועים והראש שלכם יהיה פנוי לשמוח ולשמח את האורחים.

כשרות למהדרין וגם איכות – למגוון אירועים פרטיים

כאשר אתם בוחרים בקייטרינג כשר לאירועים קטנים מאתנו, אתם לא רק מקבלים איכות אלא גם כשרות למהדרין.  כל מנה ומנה עוברת בדיקות יסודיות של משגיח צמוד במטבח והכשרה על פי ההלכה. אז אומנם קייטרינג כשר למהדרין לא חסר, אך איכות המזון ועושר המנות- לזה אין לנו מתחרים. אנו מומחים באירועי חינה, אירועי שבתן חתן, אירועי בר מצווה וגם בת מצווה, תפריט מיוחד גם לאזכרות- סעודות השבעה!

תפריט קייטרינג כשר למהדרין לאירוע פרטי מציע לכם

  • מנות בשריות: בהתאמת תפריטים מיוחדת לכל אירוע בנפרד. למדנו משנים של ניסיון
  • מחירים נוחים: כי איכות לא חייבת להיות יקרה.
  • מחיר מנצח לאירועים קטנים: לרוב באירועים אלו מזמינים אוכל מוכן בחמ-גשיות ונערכים לבד לאירוע. במקרה זה תשמחו לדעת שיש לנו מבצע של 48 ש"ח למנה. החל מ-45 מנות בלבד!
  • מתחרים גם באירועים גדולים! – עם ניסיון של 20 שנה בכל הפקות האירועים הקטנים והגדולים: חתונות בבית, שבת חתן, חינה, בר או בת מצווה, ברית ואזכרות.

עיצוב ואפשרויות נוספות של קייטרינג לאירועים קטנים או גדולים

לא רק האוכל כשר, אתם וודאי תאשרו גם את העיצוב והאווירה עם תבחרו בנו לספק את מכלול השירות להפקה מלאה כולל עריכה, הגשה, פינוי והכל עם כלים מהודרים לבחירתכם- מגוון אפשרויות רב. אנו מציעים גם שירותים ספציפיים בנפרד כמו עיצוב האירוע וציוד נלווה, לרבות שולחנות וכלי הגשה.

קייטרינג כשר מומלץ לאירועים: הכוח שבפרטים

אצלנו, כל פרט חשוב. מהבחירה בחומרים גלם ועד לאריזה, אנו דואגים שכל דבר יהיה כשר למהדרין וברמה הגבוהה ביותר.

אל תחשבו פעמיים. התקשרו וגלו שאנחנו הבחירה הנכונה בקייטרינג כשר לאירועים פרטיים קטנים כגדולים

כאשר אתם בוחרים בנו, אתם לא רק מקבלים קייטרינג כשר למהדרין, אלא טיב מנות ללא תחרות, מנות עשירות ומפנקות גם שירות מקצועי ואישי שיגרום לכם לחזור ולבחור בנו שוב ושוב.

התקשרו עכשיו, ספרו לנו על האירוע שברצונכם לקיים. אנו עומדים לשירותכם ונשמח לייעץ כך שהאירוע יהיה הצלחה ואתם תקבלו את כל התשבחות האפשריות..
בטוחנו שגם אתם תצטרפו אל מאות הממליצים של טעם מהודר ותחזרו להזמין מאיתנו לאירוע קטן או גדול בפעמים הבאות!

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן