fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג לאירוע השקה שירשים את כל הנוכחים

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד חברות ועסקים, אשר עורכים אירועי השקה, בין אם זה ללקוחות שלהם, בין אם זה למשקיעים, בין אם זה לעיתונאים, אנשי יחסי ציבור ומפורסמים, ובין אם זה לקהל הרחב. 

אלו יכולים להיות אירועי השקה למוצר, שירות או כל דבר שהעסק מתחיל לייצר ו/או לשווק, והוא מעוניין לחשוף את זה בפני הקהל הרחב, על מנת לעורר עניין. באופן טבעי, ככל שהחברה גדולה ומוכרת יותר, כך אירוע ההשקה יעורר הרבה יותר עניין ויקבל פרסום בכלי תקשורת שונים. לכן גם יש צורך להשקיע באיכות האירוע באופנים שונים. 

כאשר מארגנים אירוע השקה, יש לחשוב על פרטים שונים שיכולים להשפיע, הן על הדרך בה הוא יתבצע והן על איכות האירוע. המטרה של אירוע כזה, היא לא רק לייצר עניין אלא גם לעודד אנשים שמגיעים לאירוע או שומעים עליו, לרצות ולהתעניין במוצר או בשירות ולרכוש אותם. אירוע השקה יכול להיות כלי אפקטיבי לפרסום העסק באופן כללי ולמיתוג נכון שלו. אם משתמשים נכון באירוע כזה, אזי שהוא יכול לקדם את החברה ולהגדיל את החשיפה שלה וכתוצאה מכך גם את קהל הלקוחות שיפנה אליה. 

אוכל מוכן לאירועים

מה יכול להפוך אירוע השקה למוצלח

כל פרט קטן יכול להשפיע, כך או אחרת על אירוע השקה. למשל, המיקום בו האירוע נערך, המועד בו הוא נערך, הספקים איתם אנחנו בוחרים לעבוד וכמובן הקונספט של האירוע כולו. אירוע השקה חייב להיות אירוע בעל נוכחות. הוא לא יכול להיות אירוע צנוע וקטן, אלא אם החברה היא כזו ואלו התנאים שעומדים לרשותה. האירוע חייב להיות גדול ומשמעותי בשביל לעורר רעש ולמשוך אליו חשיפה. 

בשביל לתכנן אירוע כזה, יש לעבוד עם אנשי מקצוע אשר גם מתמחים בתכנון ועיצוב אירועים בכלל ובפרט אירועי השקה, וגם כאלה המתמחים בכל מה שקשור ליחסי ציבור ושיווק אירועים.

אנשים שיכולים להזמין אליו גורמים שונים שקשורים לתחום או כאלה שיכולים לעזור למשוך אליו כלי תקשורת וגורמים אחרים, שיעודדו חשיפה של האירוע. הכל בכוונה לשרת את המטרה שלנו והיא לייצר חשיפה למוצר או לשירות אותו אנחנו מבקשים להשיק. 

באופן טבעי, מה שיסופק לאורחים באירוע עצמו חשוב לא פחות מהאופן בו נבנה אותו או מהאופן בו נשווק את האירוע. אם אנחנו נדע לספק לאורחים שלנו את הדברים הנכונים, אזי שנוכל לייצר אירוע מושקע שקהל האורחים ייהנה ממנו ויכול להתרשם, לא רק מהאירוע אלא גם מאיתנו בתור החברה המארחת.

הפרט החשוב והמשמעותי ביותר בהקשר זה, מתייחס לשירותי קייטרינג אשר נזמין לאירוע. כמו בכל אירוע אחר, יש לקייטרינג משקל משמעותי עבור האורחים המוזמנים אליו וכן עבור הגורם המארח את האירוע, בהשפעה על טיב האירוע. 

איזה שירות קייטרינג לאירוע השקה מזמינים וכיצד נעשה זאת?

בשביל לספק לאורחים שלנו שירות קייטרינג ברמה גבוהה, אנחנו צריכים להכיר בשני דברים. ראשית, השירות חייב להיות יוצא דופן, מבחינת סוג המנות שיוגשו בו, איכות המנות, גיוון ואלמנטים אחרים שיכולים להשפיע על כך. שנית, אנחנו צריכים לספק שירותי קייטרינג שיתאימו לכלל האורחים, כך שכולם יוכלו ליהנות ממנו ולהיות מרוצים. 

כשאנחנו מחברים את שני הדברים יחד, אזי שעלינו לוודא שהשירות כולל תפריט עם מנות פתיחה, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, כאשר בכל סוג מנה צריכות להיות כמה אופציות בשביל שהאורחים שלנו יוכלו לבחור ביניהם. חשוב מאוד שהמנות יהיו כשרות כמובן, בשביל שכולם יוכלו ליהנות ללא בעיה, וכן עלינו לדעת לספק מגוון אשר יתאים למי שאוכל הכל (קרי אין לו בעיה לצרוך תפריט בשרי), למי שאוכל רק אוכל צמחוני או טבעוני בלבד. 

על מנת שהמנות יתאימו לאירוע השקה ולאופי שלו, חשוב גם שהם יוגשו לשולחנות או למזנון בצורה מיוחדות, יהיו מסודרות היטב, ושצוות חברת הקייטרינג יבין את משמעות האירוע עבורנו וידע לספק את השירות הטוב ביותר לאורחים. להבדיל מאירוע פרטי, אזי שאירוע השקה יש לו חשיבות מעבר לאירוע עצמו, הוא יכול להשפיע על התדמית של החברה ולכן חשוב שכולם יירתמו בשביל לקדם אותה. 

כשאנחנו ניגשים לבחור שירות קייטרינג לאירוע השקה, אפשר לבחור חברה עם קונספט מסוים, אפילו אם לכאורה מדובר בקונספט מוכר ושכיח. למשל, אנחנו יכולים לבחור תפריט הבנוי על מאכלים ישראלים נפוצים. כל עוד המנות מוכנות מחומרי גלם טריים ואיכותיים, יש בהן ייחוד מסוים שחברת קייטרינג אחראית עליו, וכמו שהן עשויות ברמה הגבוהה ביותר, אז זה יכול להתאים לצרכים שלנו. 

חשוב מאוד לעבוד באופן שוטף עם החברה, הן בשביל שנוכל לייצר תפריט מתאים לאופי האירוע ולאורחים שלנו, הן בשביל לשמוע איך החברה יכול לייצר ולספק לנו דברים מיוחדים, וכמובן בכל מה שקשור לתכנון הגשה, מספר מלצרים וכדומה. ככל שהשיתוף פעולה יהיה הדוק יותר והחברה תהיה יותר מקצועית, אז האורחים יוכלו ליהנות משירות קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר. 

 

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן