fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

קייטרינג בחולון – מחיר ללא תחרות

אוכל מוכן לאירועים

החלטתם לחגוג בחולון? מצוין! אם אתם מחפשים קייטרינג בחולון,  כשר למהדרין, מצוין ובמחיר שאינו שובר את החסכון בבנק הגעתם למקום הנכון! טעם מהודר. ובטוחנו שאחרי האירוע הזה, בפעם הבאה כבר לא תחפשו יותר חברת קייטרינג אלא פשוט תרימו טלפון!

לא משנה מה האירוע שאתם חוגגים בחולון מגיע לכם מזל טוב
ודאי, בזמן שאתם מחפשים קייטרינג בחולון , חשוב לכם שיהיה איכותי, טעים, כשר למהדרין ובמחיר הוגן.

טעם מהודר: חווית הקייטרינג האולטימטיבית בחולון

בחולון, עיר שגדלה והתפתחה בשנים האחרונות, ישנן אפשרויות רבות לקייטרינג. אבל אם אתם מחפשים את הטעם המהודר ביותר, הגעתם למקום הנכון.

קייטרינג כשר למהדרין בחולון: כשהכשרות חשובה ממש כמו הטעם

אנו מציעים שירות קייטרינג כשר למהדרין בחולון כך שתוכלו להנות מאירוע ללא כל ספקות באשר לטיב המזון. הכשרות שלנו נערכת תחת פיקוח דתי מחמיר. משגיח כשרות צמוד במטבח.

מנות מגוונות: בחירה גדולה מאוד של כל מאכלי העדות האהובים- לכל סוג של אירוע

אנו מציעים מנות מגוונות, החל מאוכל בשרי, דגים ואפשרויות צמחוניות. כל המנות מכינות בקפידה ובאהבה, כדי להבטיח שכל אחד ימצא משהו שהוא אוהב.

חווית הלקוח: שירות ואיכות ללא פשרות

אנו זמינים 24/7 כדי לענות על כל שאלה או בקשה שיש לכם. הצוות שלנו מספק שירות מעולה ומהיר, כדי לוודא שכל הפרטים מתוחזקים לפני, במהלך ואחרי האירוע.

מחירים וחבילות מיוחדות עבור קייטרינג בחולון: גמישות שתואמת לכל תקציב

אנו מציעים חבילות מחיר גמישות, החל מ- ₪45 לאדם אם חפצתם ב-אוכל מוכן בחולון כך, כל אחד יכול למצוא את האופציה המתאימה לו, ללא צורך להתפשר על האיכות או הטעם.

בחרו קייטרינג בחולון עם טעם מהודר. הבטחה שלנו- תחזרו לשמוח איתנו גם באירועים הבאים!

אם אתם מחפשים קייטרינג בחולון שיכול להציע לכם הכול – טעם מהודר, כשרות למהדרין, מנות מגוונות, שירות מעולה ומחירים גמישים – אתם במקום הנכון. צרו קשר עוד היום ותן לנו להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

 הזמינו כבר עכשיו קייטרינג במחירי מבצע: מנה עיקרית לבחירה עם  3תוספות ומגוון גדול של סלטים החל מ- 45 ₪ למנה. אם אתם מעוניינים בהפקה מלאה כולל הכל: שירות קייטרינג מלצרים בחולון, עריכה והגשה בכלי פורצלן מהודרים 110 ₪ למנה.


אין למה לחשוב פעמיים – בדקו את התפריטים, התקשרו וצאו מרוצים!

קייטרינג טעם מהודר ידוע באזור חולון והסביבה ומומלץ גם בערים השכנות עם שירותי קייטרינג בראשון לציון ושירותי קייטרינג בבת ים!

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן