fbpx
לוגו קייטרינג בטעם מהודר

כשר למהדרין

כמה עולה קייטרינג לאירוע קטן?

אחד המדדים הבולטים להצלחה של אירוע, בעיניי המארחים ובעייני האורחים, הוא איכות הקייטרינג. מארחים יודעים שהאירוע הצליח, אם האורחים משבחים אותם על הקייטרינג שהם הזמינו, והאורחים מחליטים הרבה פעמים על מידת ההנאה שלהם מהאירוע, על פי איכות הקייטרינג. אם הוא טוב, הם יזכרו את האירוע לטובה. אם לא, זה בוודאי ישפיע על הדעה שלהם לגבי האירוע. 

זה נכון, הן לגבי אירועים גדולים והן לגבי אירועים קטנים. נכון שנהוג לחשוב, ששירות קייטרינג רלוונטי בדרך כלל לאירועים גדולים, אך אנחנו יודעים שגם במסגרת אירועים קטנים מסוגים שונים, אנחנו נרצה להזמין שירות קייטרינג שיספק לאורחים שלנו חוויה קולינארית יוצאת דופן. 

למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על אירוע קטן?

כשאנחנו מדברים על אירועים קטנים, הכוונה היא בדרך כלל, לאירועי ברית/ה, ימי הולדת, שבת חתן,חינה ימי נישואים, אירועי חברה, אירועי פרישה ויציאה לפנסיה, ואפילו הרמת כוסית במקרים מסוימים. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא ברשימה הזאת גם חתונות קטנות, כאלו אשר כוללות עשרות אורחים בלבד. 

מבחינת הגודל, אזי אירועים קטנים הם כאלו הכוללים עשרות אורחים ולא מעבר לכך. אומנם מדובר במספר יחסי, אבל אירוע שכולל מאות אורחים, לא יוגדר כאירוע קטן, אפילו שיש אירועים גדולים ממנו. 

מה המחיר של קייטרינג לאירוע קטן?

עלות מינימום קייטרינג קטן נקבע על פי כמות המנות. כל מקום יכול להגדיר מינימום מנות, כאשר הממוצע עומד סביב 20 מנות לאירוע במינימום. מאחר ומדובר באירוע קטן אז הכוונה שהכמות המקסימאלית של אורחים, לא תחצה את הקו של 100 אורחים. 

עלות ממוצע למנה נעה בין 60 שקל ל-350 שקל. זה כמובן תלוי באיכות המנה וחומרי הגלם שלה. בעיקרון חברות קייטרינג מחשבות את האוכל, שתייה, ציוד וכן אופן הגשה (אם בוחרים לעבוד עם מלצרים, אזי שהסכום יהיה גבוה יותר מאשר במקרה של בופה או מגשי אירוח). 


תפריט בשרי בסיסי, ינוע בין 100 ל-130 שקל, תפריט גורמה ינוע בין 170 ל-200 שקל, תפריט בשרי לאירוע בשבת ינוע בין 60 ל-120 שקל. 

תפריט חלבי בסיסי ינוע בין 60 ל-120 שקל, תפריט חלבי גורמה ינוע בין 200 ל-300 שקל. מגשי אירוח ינועו בין 50 ל-100 שקל. 

על כל המנות תהיה תוספת מחיר עבור סוגי כשרות מהודרים של 10 אחוז. 

האופציות שעומדות לפנינו כשאנחנו מארגנים אירוע קטן, מבחינת קייטרינג הן:

שירות בופה – הרעיון הוא שחברת הקייטרינג מכינה עבורנו תפריט עם מנות, ובמקום להגיש אותן עם מלצרים לשולחן, אזי שהיא מעמידה את כל המנות בשולחן אחד, והאורחים יכולים לגשת ולחלק לעצמם. 

שירות מלצרים – הכוונה כמובן לשירות רגיל, בו המלצרים מגישים לאורחים את האוכל לשולחנות. גם אם מדובר באירוע קטן, אזי אפשר לארגן שטח עם שולחנות וכסאות בו האורחים יוכלו לשבת וליהנות מהאוכל שאנחנו מציעים להם. 

אוכל מוכן – מדובר על שירות בו אנחנו מזמינים מחברת הקייטרינג מגשים עם אוכל מוכן, ויש לנו אפשרות להגיש אותו במהלך האירוע, מבלי שצוות החברה נמצא במקום. שירות זה מאוד נפוץ, למשל, במקרים של אירועים שנערכים בשבת, בין אם זה שבת חתן או ברית מילה. החברה תספק לנו את האוכל לפני כניסת השבת, והיא לא תצטרך לבקש מהעובדים שלה לעבוד ביום זה. 

מגשי אירוח – אופציה דומה לאוכל מוכן, הם מגשי אירוח שהחברה מספקת לנו עבור האירוע. מדובר על מגשים עם מנות מסוימות, ספציפיות, המתאימות לצורת הגשה שכזו. במקרה כזה, אנחנו יכולים להגיש את המנות לאורחים בעזרת מזנון עליו יוצבו המגשים או בעזרת צוות מלצרים שיעבור בין האורחים ויציע להם מן המגשים השונים. שימוש במגשי אירוח, הוא נפוץ בעיקר באירועים כמו ימי הולדת, אירועי חברה, אירועי השקה ואירועים עסקיים אחרים. 

אילו דברים אנחנו יכולים להציע לאורחים שלנו באירועים קטנים?

באופן טבעי, כשאנחנו מחליטים להזמין קייטרינג לאירוע קטן, עלינו לשים לב לכמה פרטים שיכולים להשפיע על הבחירות שלנו:

למשל, אנחנו צריכים לבחון באיזה סוג אירוע מדובר. האם מדובר באירוע פרטי או עסקי. זה יכול להשפיע מבחינת סגנון התפריט ואיכותו. כמו כן, אנחנו צריכים להחליט איזה סוג הגשה נרצה להציע לאורחים. ישנן מנות שיכולות להתאים לאוכל מוכן או הגשה בעזרת בופה אך לא מתאימות למגשי אירוח, ולהיפך. זה יכול להשפיע על הבחירה שלנו, כך או אחרת. 

עוד נקודה שאנחנו צריכים להתייחס אליה, היא סוג האורחים ומועד האירוע. אם מדובר באירוע לצעירים אז נזמין תפריט אחר מזה שנהוג להציע לאורחים מבוגרים יותר. מועד האירוע ישפיע, מבחינת סגנון המנות, אם זה יהיה אוכל המתאים לארוחת בוקר-צהריים או לערב, וכן אם הוא מתאים לקיץ או לחורף. 

עלינו לשבת עם צוות החברה, לבחון מה בדיוק הוא יכול להציע לנו וכיצד נוכל לבנות מתוך זה תפריט מתאים לצרכים שלנו על פי אופי וסוג האירוע. 

איך חברת קייטרינג טעם מהודר יכולה לעזור לנו?

אחת החברות המובילות בתחום של שירותי קייטרינג לאירועים קטנים, היא חברת טעם מהודר. מדובר על חברה המספקת קייטרינג למגוון רחב של אירועים קטנים, בין אם מדובר על אירועים פרטיים או עסקיים, כולל הזמנות לקייטרינג עם מלצרים, מזנון ואוכל מוכן. 

ביחד עם צוות החברה אנחנו נוכל לבנות תפריט מתאים. כזה שיכלול מנות פתיחה, מנות ראשונות, עיקריות, תוספות וקינוחים. נוכל לבנות תפריט המורכב ממספר סוגים ודגמים של מנות, עשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. כך שהאורחים שלנו יוכלו ליהנות מתפריט איכותי מהתחלה ועד הסוף. 

חשוב להדגיש, כל התפריט של חברת טעם מהודר הוא כשר, וכן אנחנו יכולים לספק בעזרתו לאורחים שלנו מנות המיועדות גם למי שאוכל הכל וגם מנות המיועדות למי שצורך אך ורק אוכל צמחוני. כך האורחים שלנו יוכלו ליהנות מהתפריט וליהנות מהאירוע שלנו. 

 

נשמח לייעץ ולעזור!
התקשרו או השאירו פרטים בטופס מטה

תפריט אוכל מוכן לאירועים

תפריט הפקה מלאה

דילוג לתוכן